Hem Forum Invidzonens forum Igår var en bra dag Svar till: Igår var en bra dag

“Är själv snart kvar med “”vår”” mission ihop, med min pojkvän dvs som är nere på mission för tillfället. Han har varit borta sedan i maj och trodde faktiskt inte i början att det skulle gå. Men tiden och vardagen lunkar på och det jag och min pojkvän båda tagit med oss är att man inte ska bråka om småsaker. Vi har bråkat några gånger då han varit borta men mest pga mig och att jag varit ledsen hemma. Då skickat ett meddelande på facebook som han senare har sett och då blivit ledsen och arg. Man får vara ledsen och arg men ett hett tips, så har det iaf varit för mig och andra jag känner, att inte berätta om allting och varje dag som man är deppig. De dagarna kommer och går. De gör det fortfarande men tiden kommer gå snabbare än du kan ana! 🙂

Hoppas du inte ser detta som något “”fy”” eller “”gör inte såhär”” osv, utan bara mina erfarenheter 🙂

Tiden går snabbt och vi har kommit närmare varandra nu än vi någonsin har varit. Aldrig känt mig såhär “”stark”” i ett förhållande. Alltid trott att “”jag klarar mig inte utan dig””, men nu är det “”jag klarar mig visst utan dig, men jag vill vara med dig ändå”” :)”