Hem Forum Invidzonens forum Slutet gott allting gott?! Svar till: Slutet gott allting gott?!

Min man och jag pratade också mycket väder och vind i slutet av missionen. Vi hade liksom inte så mycket att prata om efter så lång tid i sär.
Det var lite som att man skulle lära känna varandra igen när han kom hem.

Vi hade varit ifrån varandra så länge och liksom växt på varsitt håll att det var svårt att hitta tillbaka till vardagen och varandra igen.
Det tog ett bra tag efter hans hemkomst tills jag kände att vi var tillbaka till det vi varit innan, men på ett annat sätt om du förstår vad jag menar. Vi hade båda vuxit och skaffat oss erfarenheter som vi inte delade tillsammans.

Förstår att det är många tankar som snurrar i huvudet både på dig och barnen men försök att inte ta ut något i förväg.
Ni behöver tid att landa och hitta varandra igen och barnen behöver få komma tillbaka till sin relation med sin pappa igen.

Jag är imponerad av DIG, du har ju också klarat av att kämpa och ha din partner borta samtidigt som du tagit hand om barnen själv, du är värd all kärlek och respekt för det och jag hoppas verkligen att det ordnar sig för er när din man är hemma igen!!

Stora kramar till dig från mig