Hem Forum Invidzonens forum Ang. Indiviszonens föreläsning på anhörigträff för FS26 Svar till: Ang. Indiviszonens föreläsning på anhörigträff för FS26

Linda
Medlem

Jag känner exakt samma som dig när jag var på anhörigträff i lördags. Det visades tre bildspel från soldaternas liv nere i Afghanistan, mestadels väldigt roliga och härliga bilder! Men ihopsatt med sjukt sorglig musik brast det för mig och jag var tvungen att lämna salen ett tag. Vet att ett par andra också grät en del. Förstår inte syftet med att sätta ihop tre hela bildspel på våra älskade och saknade och komponera ihop det med de sorgligaste låtarna som går att hitta. Nu vet jag att det inte är invidzonen som gjort de bildspelen, men det kan ju vara ett budskap till de personer inom FM som sysslar med att göra dessa bildspel.. Uppskattade verkligen att vi fick se alla bilder, men de hade gärna fått vara med lite roligare musik så att det hela blev en rolig erfarenhet och inte en sorglig och hemsk.. Detta var även den enda anhörigträffen jag var på och upplevelsen gjorde att jag inte känner mig jättesugen på att gå på några fler.