Hem Forum Invidzonens forum Är han förälskad i en annan? Svar till: Är han förälskad i en annan?

Lilla jag
Medlem

“Måste hålla med Missmineral o hoppas verkligen inte att alla tror att bara för man är tjej o vill åka på mission vill man också träffa någon!!!

Jag är tjej o har själv gjort två missioner o hade inte en tanke på att jag ville åka på mission för att “”träffa nån””. Jag åkte därför att jag ville göra en insats!!

Precis som sagts tidigare så är det ett jobb o man ja man kommer närmare varandra än på ett vanligt 9-17 jobb, man är liksom så illa tvungen.
Men att man träffar någon att inleda en förhållande med kan hända varsomhelst närsomhelst!
På jobbet, i matkön, i affären, på diskoteket ja precis överallt.

Hoppas verkligen inte att ni tror att vi tjejer som åker på mission gör det för att vi tror att det är ett lätt sätt att träffa någon det är inte särskilt schysst mot alla oss tjejer som väljer att också lämna personer vi älskar här hemma för att göra en insats!!

Till dig som startade tråden!!! Jag hoppas att du finner styrka att konfrontera din man, du behöver få veta!!!
Kramar till dig o alla andra som gör en insats här hemma eller därborta!!”