Hem Forum Invidzonens forum Jobbiga kommentarer.. Svar till: Jobbiga kommentarer..

T
Medlem

“PREP är en utbildning som soldathemmet anordnar, en slags friskvård för förhållandet. Finns med under kommande anhörigträffar här på Invidzonens hemsida tror jag annars på soldathemmets hemsida. Man åker iväg en helg tillsammans och får mycket tid att umgås och samtala med varandra 🙂 Jag fick även mycket stöttning från min mans arbetsplats när jag bad om hjälp. Jag var nog själv inte så positivt inställd till resorna men när jag väl bestämde mig för att ändra på min egen inställning så blev livet så mycket lättare och det speglade av sig hos både mig och våra barn och när omgivningen såg att vi mådde bra slutade dom att ifrågasätta. Förmodligen ser dina nära och kära att du inte mår så bra och vill säkert bara hjälpa till men utfallet blir inte så bra…….du slåss åt två håll tillslut. Jag skrev tidigare ett inlägg här som jag kallade “”Min berättelse”” Där beskriver jag mer utförligt om den tiden så vill du kan du läsa den och har du mer frågor eller bara vill ha stöd, kräkas ur dig mmså har invidzonen min mail adress.
Kram T”