Hem Forum Invidzonens forum Jobbiga kommentarer.. Svar till: Jobbiga kommentarer..

C
Medlem

“Jag har också fått många negativa och ifrågasättande kommentarer, så som du. Många frågar varför jag går med på det, hur det kommer bli i framtiden när vi får familj för han kommer ju vara borta lika mycket då. Och många gånger har jag fått frågan “”Är det värt det? Du är ju så ung, det finns så många fler!””. De ifrågasätter inte andras förhållande, varför får de för sig att det är okej att ifrågasätta vårt?
Jag möter också kritiker med “”Jag vill inte prata om det””, och om det inte biter, för många svarar mig precis som dig…. så säger jag att “”Det är en fråga mellan mig och *””, och “”Det löser sig när den tiden kommer””. Vi får försöka slå av det, låta det rinna av helt enkelt…

För oss har det inte gått så långt att vi gjort slut på grund av det, vi pratar om det och tycker vi är överens. Och det är allt som räknas, vad vi tycker. De runt omkring får ifrågasätta allt de vill sålänge vi är säkra på vad vi tänker. Styrkekramar till dig, jag hoppas att det löser sig på allra bästa sätt!”