Hem Forum Invidzonens forum Egoist? Svar till: Egoist?

Catarina
Medlem

Att ha en sambo/barnens far så långt hemifrån är jobbigt för oss alla även om det är tidsbestämt! Att gå varje vecka/dag/Tim och vara orolig för att få en kontakt är outhärdlig. Jag får mer ont i magen för varje dag. Att leva i ovissheten är nog det värsta! Att rådd ett liv här hemma så långt ifrån sin andra hälft, är inte lätt. Vi har 3 st små underbara barn tillsammans det skall tilläggas att dessa är alla under 3 år. Det är mer än ett heltidsjobb att sköta dessa. Då jobbar jag heltid och har även ett hus på landet att sköta, vedeldning och snöskottning skall tilläggas,samt resor i bil 12 mil varje dag. Jag känner mig som den sämsta mamman i världen som gick med på att låna bort våran sambo/pappa! Det är för att jag känner mig otillräcklig för mina barn! Alla måsten prioriteras dagligen och lidandes blir barnen iallafall i slutändan. Därför känner jag som att detta är det sämsta beslutet jag tagit! Som mamma man blivit kommer man alltid känna sig otillräcklig, men varför utsätta barnen för detta?