Hem Forum Invidzonens forum Hur gör ni? Svar till: Hur gör ni?

S
Medlem

Hej!! Usch va jobbigt…. Känner med dig! Det är så individuellt vad som fungerar bäst för alla. Prata prata prata, hitta någon som verkligen vill lyssna på dig även om du ältar samma sak tusen gånger, man behöver få göra de! Börja blogga kanske för att skriva av dig? Försök hitta någonting som du orkar sysselsätta dig med. För hur de än är så går tiden fortare om man har något att göra. Sätt upp små mål under missionen så du inte behöver räkan ner alla månader på en gång. Räkna tex ner till första leaven, kanske 2 månader o ta tag i nästa period då han åker tillbaka.
Första gången min sambo va iväg va jättejobbig! Jag va ledsen o kände att ingen förstod mig. Jag gjorde de jag absolut va tvungen till, resten av tiden tyckte ja synd om mig själv. Denna gång (min sambo är iväg nu) har jag gett mig fan på att fixa detta utan att låta hans mission påverka mig mer än nödvändigt. Varför ska jag kasta bort 6 månader av mitt liv för att han är borta?! Jag såg till innan han åkte att ha massa intressen o saker uppbokade! Det går så mkt bättre!!
Säg till om du vill prata mer, jag lyssnar gärna!