Hem Forum Invidzonens forum Var har chefen gett ok? Svar till: Var har chefen gett ok?

Nej, kvinna i Mali. Ditt inlägg hjälper inte det minsta. Om det uppenbart inletts ett sexuellt förhållande så anser jag att båda parter ska bli beordrade att avsluta sina missioner om det finns familjer och barn som gör mission på hemmaplan. Att under en mission här hemma bli bortslängd, bortvald utan att ha en chans att inte kunna påverka eller kunna ringa sin man eller få se han i ögonen när han säger att han har träffat en annan, det är obeskrivlig tortyr. Ni går där nere i er overkliga vardag medan vi här hemma kämpar på. Från det att jag fick veta att han inlett en relation där nere så har han och hon kunnat fördjupa den, medan vi här hemma kämpar på för att klara av vardagen med barn och allt vad det innebär. Han borde blivit hemskickad omedelbart, vi borde fått gått på samtal tillsammans omedelbart och reda ut vad som är på riktigt och vad som är en missionbubbla. Istället erbjuds jag psykologkontakt som försvaret finansierar i väntan på att maken ska komma hem. Fy fan!!!